Üye Girişi

ZİYARETÇİ DEFTERİ SAYFA 5

Nalan - Misafir

27 Ağustos 2009
merhaba bende paşalimanı köyündenm orayı çok seviyorum yalnız benim anlamadığım bu siteyi yapan arkadaşlar adanın bütün köylerinin iskele görünümnü vermiş de neden adanı ismine sahip olan paşalimanı köyünün iskele görünümü yok ana sayfadaki slaytta anlamadım doğrusu bende köyümüzün görüntüsünü görmek istiyorum orada lütfen..........

Engin Halaç - Misafir

18 Ağustos 2009
Artık bende 19 yıllık enişte olarak '' bizim adamız '' diyebilme şansına sahibim sanıyorum. Umarım, adamız hep böyle sakin, güvenceli ve samimi bir atmosferde kalır. Hepinize sevgilerimle. Mutlu kalın.

Reyhan Tekin - Misafir

05 Ağustos 2009
BİZİM PAŞALİMANI ADASINDA YAZLIGIMIZ VAR BEN KEMAL BİLGİÇİN VE PERİHAN BİLGİÇİN TORUNUYUM.BİZLER ADAYA GELEMİYORUZ.ADANIN ÇOK ESKİ KÖYLÜLERİNE SORARSANIZ KEMAL BİLGİÇİ VE PERİHAN BİLGİÇİ TANIRLAR.BEN ÇOK MERAK EDİYORUM.ŞU AN ADADA ÜNAL BİLGİÇ VE VEDAT BİLGİÇ VE SÜLALESİ KALIYOR.YANİ BAHSETTİGİM İNSANLAR.BENİM ANNEMİN AMCASININ ÇOCUKLARI.BURASI BİZE DEDEMDEN ANNEME ANNEMDEM BİZE KALDI.YANİ 8 HİSSELİ YER.ÇÜNKÜ ARKA TARAFTA 6 TANE ODA VAR. BU BAHSETTİGİM İNSANLAR.O ODALARI PANSİYON OLARAK KİRALIYORLARMI LÜTFEN BANA HABER VERİRMİSİNİZ. ANNEMİZ VEFAT EDİNCE BİZDE HİSSELİ OLDUK.EGER BİZE HABER VERMEDEN ODALARI PANSİYON OLARAK KİRALIYORLARSA SONUÇ KÖTÜ OLACAK.BEN BURDAN ADANIN MUHTARINA SESLENİYORUM. CEP NUMARAMI VERİYİM.0539 610 49 63. LÜTFEN BANA BU KONUDA BİLGİ VERİRSENİZ.ÇOK SEVİNİRİM.HAMDİ BEY SİZDE İLGİLENİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.BANA MAİL ADRESİMDEN YADA CEPTEN ULAŞABİLİRSİNİZ.KEMAL BİLGİÇİN TORUNU REYHAN TEKİN.

Hamdi Övsene - Misafir

29 Temmuz 2009
hamdi övsene derli arkadşlar. bu zamanakadar paşalimanadsıda ne yaptıklarımız pek önemli deyil ne yapacaklarımız önemli adaya geldik gezdik gördük ne gördük lütfen yazalım saygılarımla hamdi.

Hüseyin Sahin - Misafir

28 Temmuz 2009
merhaba arkadaslar 17/07/2009 geldim inanın adaya ayak basmadan geri motorla döndüm ))) sabah 7 yenikapıdan bindim 2 saatlik yol ordan otogara ordan erdeğe erdektende motora binip adaya geliyordum saat öğlen 12 den sonra geriye dönüş yokmus vallah tırstım geri döndüm adadan cok istemiştim gelip görmeye poyrazlı köyü kum mevkinde: arsamızı görmek istiyordum ama kısmet olmadı tek cekilmiyor onu öğrendim seneye kısmetse 15 . 20 gün kalıcam ama tek gelmicem tırsssss tım )) ama oranın havası muhtesem

Hamdi Övsene - Misafir

ADA HEPİMZİN ADASI.GELDİK GEZDİK GÖRDÜK NE GÖRDÜMÜZÜ LÜTFEN YAZALIM. HAMDİ ÖVSENE SAYGILARIMLA.

Erkan Özen - Misafir

24 Temmuz 2009
Merhaba, geçtiğimiz hafta Paşalimanı adası Balıklı köyünde ailece 5 günlük bir tatil yaptık. Harika iir yer ve şimdiden seneye de oraya gelmeyi planlıyoruz inşaAllah. Tek sorun ulaşım... Evinde bizi misafir eden Ragıp amcaya, Aklar marketten Akgün'e ve ailesine ve tüm köy halkına ilgili ve candan tavırları için çok teşekkür ediyoruz. Akgün'ün kardeşi Barış'a da ayrıca selamlarımı gönderiyorum..
Dt. Erkan ÖZEN

Barış Engin - Misafir

20 Temmuz 2009
merhaba burada arsa lar biraz ucuz geldi bana bunun nedeni ne olabilir cevap yazarsanız sevinirim.

Mustafa - Misafir

05 Temmuz 2009
Paşa limanı adasına tatil yapmayı düşünüyorum.TLF LA BİR KÖY SAKİN İYLE temas kurdum.Maalesef üstelik yaz olmasına ve nufus artmasına rağmen bir pratisyen doktor bile adada yok.Hiç olmazsa yaz sezonun da olmalı.Oranın muhtarlarını kınıyorum.Toplu dilekçeyle il veya ilçe sağlık müdürlüğünden istenebilir.oradaki köy sakiniyle görüştüğümde biz hastalanmayız dedi.Çok komik. önce bu iş hallolmalı.

Tolga Tuğcu - Misafir

23 Haziran 2009
Adanızı çok beğendim. Tabiki siteyi inceleyerek bu karara vardım. Ailemle beraber gelip konaklamak insanları ile tanışmak istiyoruz. Orada nerelerde kalınır kim bu konuda yardımcı olabilir. Birileri bizimle irtibata geçerse sevinirim. Selam ve hürmetler...