Üye Girişi

GAZETELER GAZETELER

ZİYARETÇİ DEFTERİ SAYFA 2

03 Ağustos 2012
Aslen Marmara adalıyım. Fakat Paşalimanı Adasına yazlık yaptırıyoruz bir başka adaya alışmak benim için çok zor olacak. Yazılanlara göre güzel, sakin bir ada görmek için sabırsızlanıyorum. Ve bir sorum olacak. paşalimanın dan marmara'ya geçiş var mı ?

Hasan Bıçakcı - Misafir

10 Nisan 2012
selam ben yılardır istanbulda yaşdım buadalrı duyoduk am gitmek kısmet olmamışdı geçnsene bi arkadaş tatil yapmiş çok begenmiş vebizde gittik harika biyermiş denizi vede erdegin en verimli tarımla ugraşn harmanlı köyü kısmet oldu alahın yrdımıyla bizde yer aldık ve adalı olcaz allahım nasip ederse ahiryaşımızda kim bilir adada yaşmk nasip olur herkeze selam saygılar ayrıcada tuzla köyünde oturan işyeri arkadaşlarımadaselamlar

Birtan Akyildiz - Misafir

27 Kasım 2011
Ada çok güzel, özellikle 20 senedir her yaz geldiğim balıklı köyü bir başka. Balıklı köyünü çok seviyorum.

Erman Kurudal - Misafir

14 Ekim 2011
burası benim memleketim her nerde görsem içim sızlar.şimdi çok uzak düştüm eskisi gibi tadı yok geçen yaz ordaydım.herşey çok değişmiş.tadı kalmamış hiçbirşeyin.keşke zaman hiç geçmese hiçbirşey değişmese.dostlar.arkadaşlar.aileler dimi o elektriksiz gaz lambasıyla oturduğumuz zamanda kalsa herşey.yahya reis karakolun arka kısmında yine film izletse köylüye zaman çok şeyi almış.hem adadan hem bizden

Gültekin - Misafir

25 Mart 2011
Merhabalar, Paşa limanı adasını resimlerde görürdüm ve çok merak ederdim; sonunda ada hakkında gerçek adlılardan bilgi aldım öyle güzel anlattılarki hayran kaldım , kendimi bu adanın bir ferdi gibi görmeye başladım. Bu yıl adanızı ziyaret etmek istiyorum, ancak sitede konakla hakkında bilgi göremedim.
Adanızı çok iyi temsil eden , kişisel misyonu ve vizyonu mükemmel olan o iki insana Bayram ve Mehmet ali kaptana çok teşekkür ederim.

Tezcan Aslan - Misafir

12 Aralık 2010
hakkaten çok guzel bı yer biz ailece 4 gun kaldık,insanları guzel, denızı guzel sakin oluşu guzel,inş bıdahakı sefer yıne gıdecez,ayrıca pansıyonlarında konakladığımız,cemal abe ve eşi aysel ablaydı sanırım hurmetler selamlar,siirtten tezcan aslan

İbrahim Demirkol - Misafir

08 Kasım 2010
Sevgili adalilar,sevgili dostlar merhaba,..
Gencligimin adasi,hala cok güzel dostlarimin yasadigi Marmara adasiydi.Alti yildir tatillerimi Gökceada`da yapmanin yani sira Gökceada Gizemya gazetesinde de alti yildir köse yazarligi yapmaktayim.
Pasalimani adasi,hep merak ettigim,gitmek,görmek istedigim bir adaydi.Adanizla ,siteniz sayesinde tanistim.Adanizin ve insanlarinizin güzelligini, sitenizden gördüm,hissettim.Tesekkür ederim.
Gelecek yaza; adanizi ziyaret etmek,sizlerle tanismak ve adanizin güzelligini yasayabilmek ümidiyle hoscakalin,saglikla kalin...
ibrahim Demirkol. Basel / isvicre

Gönül Gökçe - Misafir

24 Eylül 2010
adaya aşık oldum balıklı köyüne hayran dilerim hep bakir kalır.dostkara selam.

Nurettin Uzunkaya - Misafir

31 Ağustos 2010
herkese merhaba, temmuz ayında bir hatalıgına başalimanı adasına tatile istanbudan ailece geldik dogasını ve denizini çok begendik özellikle sıcak kanlı insanlarının var oluşu herşeye degerdi artık bende adalı oldum kabul ederseniz ada halkı geliyorum.....

Fatih Kaymaz - Misafir

11 Ağustos 2010
adaya 3 günlüğüne gittik ailece ama yetmedi marmarada böyle güzel deniz ve osmanlı kültürünü kaybetmemiş bir toplum var burda tesekkürler herkeze özellikle bizi pansiyonunda misafir eden aysel abla gülen yüzün solmasın çok ilgilendin bizimle ellerinden öperimm.artık kısmetse heryıl bu adaya geleceğim